16 juni 2022

Alting har en ende


Appetitten er stadig ikke stor.

Vi kunne have spist morgenmad her

Men det gjorde det ikke 🤪
Det blev til en latte, en yoghurt parfait og en croissant.

Først på formiddagen gik jeg med Sabina og Daniel over i Forum Shops på Caesar's Palace.

Der var ikke mange mennesker.
Torsdag er dagen hvor folk, op ad dagen, vælter til Vegas for en forlænget weekend. Det er også der hotelpriserne stiger frem til og med søndag.

På vejen derover, tjekkede vi lige op på den restaurant vi gerne vil spise på i aften. Vi vil ha' stor bøf 🙏

Tilbage på Venetian mødte vi lige ham her, som Sabina hilste på.

Han ville ikke med til poolen 🤭

Det ville de unge mennesker heller ikke, tror de har fået nok af varme og indtryk.
Der er jeg også ved at være.

Dog nappede Kim og jeg lige 2,5 time ved poolen. Men nu er det overstadigt varmt igen.
41 grader her kl. 14.00 🥵


Så kl. 15.30 måtte vi kapitulere, solen må skinne videre uden os.

Op på værelset med et rør Pringels, vi trængte til salt.
Så nuldre rundt tid for mig. Kim kan altid finde noget sport i TV'et, det hygger han sig med.

Vi havde middagsaftale til kl. 19.....sådan cirka. Så der skulle bades og klædes om.

Vi mødtes nede i bunden ved Casionet. Vi har ikke boet på samme etage, og ej heller i samme fløj. 

Vi skulle ud og have en stor beskidt bøf til at slutte turen af med.

Det fik vi 🤪

Der var salat til, det kom bare for sig selv 🤣
Det smagte skønt og lå godt i maven.

Da vi havde spist gik vi stille og roligt tilbage mod hotellet. Kiggede det sidste, men må sige jeg har fået nok.
Jeg er træt at lys og lyd. Træt af at gå rundt i en tyk dyne af "hvad det nu er de ryger", er sgu helt bange for at blive taget i lufthavnen 🙊🙊 - ej dog ikke, men det hænger tykt i luften. Her er enormt mange hjemløse på gaden. De er så beskidte, som jeg aldrig har set beskidt før.

Det bliver godt at sætte snuden hjemad.

Tilbage på Venetian og et sidste gruppeselfie.

Det var så den tur ❤️

Når enden er god, er alting godt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar